środa, 9 lipca 2014

O tym jak Savannah wyzionęła ducha na treningu

Dzisiejszy trening jest mocno inspirowany planem treningowym dostępnym pod tym adresem:
http://projektbefit.com/plantreningowydlakobiet/, który zresztą bardzo polecam!
Zebrałam ćwiczenia, które najbardziej mi się spodobały, jedno podmieniłam (skip A na skip C), jedno dodałam (pompki), na koniec dorzuciłam 10 minut interwałów na skakance i wyszedł trening wyciskający siódme poty. Całość (łącznie z rozgrzewką i rozciąganiem) zajęła mi 45 minut. Jeśli chcecie przypomnieć sobie jak to jest porządnie się zmęczyć i poczuć, że macie mięśnie, o których wcześniej nie mieliście pojęcia, polecam! Huh, na pewno jeszcze do niego wrócę! 


przysiady z wyciskaniem hantli w górę 10 powtórzeń
spiderman 10 powtórzeń
pajace do zadyszki
CAŁOŚĆ x2

pompki 8 powtórzeń
mountain climbers na skos 10 powtórzeń
scyzoryk* do zadyszki
CAŁOŚĆ x2

kettlebell swing 12 powtórzeń
przysiad bułgarski po 5 powtórzeń na nogę
skip C do zadyszki
CAŁOŚĆ x2

skakanka 10 minut interwał

Sposób wykonywania ćwiczeń pokazany jest na filmiku z powyższego linka.
*scyzoryk - ręce i nogi pracują naprzemiennie do przodu i w tył, nogi zmieniają swoją pozycję przeskokiem

Ostatnio dopadła mnie zniechęcająca rutyna dnia codziennego. Długo szukałam sposobu, by wygrzebać się z tego dołka, ale bezskutecznie. Nie zauważałam rozwiązania, które cały czas było tuż pod moim nosem, a przecież wystarczyło dorzucić porządnie do pieca na treningu. Endorfiny zrobiły swoje. To właśnie za nie wszyscy tak kochamy aktywność fizyczną, prawda?

środa, 2 lipca 2014

Dwa proste pytania, a jak wiele potrafią zdziałać...

Zatrzymaj się na chwilę, zaparz sobie ulubioną herbatę lub kawę, włącz muzykę, która dobrze Ci się kojarzy, weź kartkę i długopis. To jest moment tylko dla Ciebie. A! I mam do Ciebie jeszcze jedną prośbę - bądź ze sobą tak szczera, jak to tylko możliwe. 

Przed Tobą trzy grupy magicznych pytań. Odpowiadając na nie, nie zastanawiaj się długo. To, co jako pierwsze przyjdzie Ci na myśl, będzie tym, czego szukasz. Pamiętaj, żeby spisać wszystkie odpowiedzi i emocje, które czujesz. Te notatki przydadzą Ci się później.

soup.io
Gdy nie potrafisz odnaleźć motywacji do działania:
1. Dlaczego chcesz dokonać zmiany/osiągnąć ten cel?
2. Jak zmieni się Twoje życie, gdy będziesz mieć już w rękach, to czego chcesz?

Gdy borykasz się z problemem natury psychicznej i nie wiesz, gdzie jest jego źródło:
1. Czego brakuje Ci w życiu?
2. Co możesz zrobić, by chociaż zbliżyć się do obrazu życia, które chcesz wieść? (nie uznaję odpowiedzi: nic! zawsze można coś zrobić)

Gdy łączysz w sobie dwa powyższe punkty:
1. Co cię powstrzymuje?
2. Czy aby na pewno ograniczenia, które Twoim zdaniem nie pozwalają Ci na szczęście, są prawdziwe? Może po prostu używasz ich jako wymówek, bo tak jest łatwiej.


Najprostsze rozwiązania są zawsze najefektywniejsze. Nie ma nic lepszego niż szczera rozmowa z samym sobą. Wracam do tych pytań za każdym razem, gdy mam wrażenie, że zaczyna dziać się coś niedobrego i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Mam cichą nadzieję, że w jakimś stopniu pomogą również i Tobie.

Pamiętaj, że wszystko zależy od Ciebie i nic samo się nie zrobi. Życie jest pasmem wyborów. Upewnij się, że wybierasz dobrze.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...