poniedziałek, 20 października 2014

Rozwiązanie problemu znajduje się na twoim talerzu

Życie jest krótkie, powiadają. Wobec tego co ty na to, żeby je sobie po prostu wydłużyć? Tak, jest na to sposób. Co więcej - ten sposób jest bardzo przyjemny i przystępny dla każdego. Czy starość musi kojarzyć się tylko z kursowaniem od lekarza do lekarza i mieszkaniem w aptece? Oczywiście, że nie! Wyobraź sobie świat, w którym ludzie dożywają stu dwudziestu lat i nikogo kompletnie to nie dziwi. Piękna wizja, prawda? A jakże realna! I to nawet w tak zanieczyszczonym środowisku, w jakim żyjemy. Idąc dalej... Naprawdę myślisz, że twoje zmęczenie i brak chęci do czegokolwiek wynika z tego, że poświęcasz za mało czasu na sen*? Daj spokój! Zamiast wyliczać godziny, które ostatnio spędziłeś pod pierzyną, zajrzyj lepiej do swojego talerza. Tam znajdziesz odpowiedzi na wszystkie twoje problemy i nurtujące cię pytania.

11 komentarzy:

  1. zaglądam i staram się, żeby znajdowały się na nim zdrowe rarytasy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia... Te naleśniki mną zawładnęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się... W zeszłym roku byłam permanentnie zmęczona, mimo iż już wtedy dobrze się odżywiałam. Jednak czegoś jeszcze brakowało - teraz mogę powiedzieć, że jestem pełna energii i długie godziny pracy i ćwiczeń mi nie straszne :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj taak talerz jestbardzo ważny a raczej jego zawartość:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj tak zawartosc talerza to 80% sukcesu... niestety wiele osob jest zbyt leniwych zeby przestawic sie na tzw "zdrowy styl zycia" a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. to prawda, ważne co się je, nie warto truć się śmieciowym i niezdrowym jedzeniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Przejrzę te linki :) pasowałoby mi zrzucić w zdrowy sposób z parę kilo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, jedzenie to 80 % naszego wysiłku. Jestem tego samego zdania co 'bodybuildingisalifestyle'. Też ostatnio dyskutowałam z przyjaciółmi na ten temat. Prawie wszystko to sposób odżywiania. Kulturyści doceniają tę sztukę. "Zwykli śmiertelnicy" nie zawsze, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  9. cześć, o ile dobrze pamiętam, to jadasz owsiankę :P możesz mi powiedzieć jak ją przygotowujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3/4 szklanki mleka + 3 (w porywach do 4) łyżki płatków owsianych górskich + garść rodzynków i/lub siemienia lnianego + ewentualnie cynamon/ kakao naturalne zagotowuję. Następnie dodaję pokrojone owoce i gotuję jeszcze z minutkę. Tyle :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...