środa, 9 lipca 2014

O tym jak Savannah wyzionęła ducha na treningu

Dzisiejszy trening jest mocno inspirowany planem treningowym dostępnym pod tym adresem:
http://projektbefit.com/plantreningowydlakobiet/, który zresztą bardzo polecam!
Zebrałam ćwiczenia, które najbardziej mi się spodobały, jedno podmieniłam (skip A na skip C), jedno dodałam (pompki), na koniec dorzuciłam 10 minut interwałów na skakance i wyszedł trening wyciskający siódme poty. Całość (łącznie z rozgrzewką i rozciąganiem) zajęła mi 45 minut. Jeśli chcecie przypomnieć sobie jak to jest porządnie się zmęczyć i poczuć, że macie mięśnie, o których wcześniej nie mieliście pojęcia, polecam! Huh, na pewno jeszcze do niego wrócę! 


przysiady z wyciskaniem hantli w górę 10 powtórzeń
spiderman 10 powtórzeń
pajace do zadyszki
CAŁOŚĆ x2

pompki 8 powtórzeń
mountain climbers na skos 10 powtórzeń
scyzoryk* do zadyszki
CAŁOŚĆ x2

kettlebell swing 12 powtórzeń
przysiad bułgarski po 5 powtórzeń na nogę
skip C do zadyszki
CAŁOŚĆ x2

skakanka 10 minut interwał

Sposób wykonywania ćwiczeń pokazany jest na filmiku z powyższego linka.
*scyzoryk - ręce i nogi pracują naprzemiennie do przodu i w tył, nogi zmieniają swoją pozycję przeskokiem

Ostatnio dopadła mnie zniechęcająca rutyna dnia codziennego. Długo szukałam sposobu, by wygrzebać się z tego dołka, ale bezskutecznie. Nie zauważałam rozwiązania, które cały czas było tuż pod moim nosem, a przecież wystarczyło dorzucić porządnie do pieca na treningu. Endorfiny zrobiły swoje. To właśnie za nie wszyscy tak kochamy aktywność fizyczną, prawda?

15 komentarzy:

  1. Tak! Kochamy! Mam tak, że jak nadejdzie taki mega zły dzień, że nawet mi się ćwiczyć nie chce, to i tak wiem, że jak już będzie PO, to będę uszczęśliwiona *.* :)
    Fajny ten project, nie słyszałam o nim ;) Będzie inspiracją :)

    www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy wygląd bloga, wow! ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się fajny killerek:D

    Widzę też że nowy design na stronie,podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zestawy ćwiczeń - to dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przysiad bulgarski to jest to co lubie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. idziesz na jakieś nowe studia od października?

    OdpowiedzUsuń
  7. Rutyna może zabić niektóre rzeczy.
    Trzeba jakoś z tym walczyć :D
    Mam pytanie. Z innej beczki. Czy mogłabyś mi podpowiedzieć coś o samodzielnej nauce języka angielskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co konkretnie chciałabyś wiedzieć? :)

      Usuń
  8. Takie treningi przeplatane cardio są rzeczywiście bardzo wymagające, ale i efektywne.
    Na mnie też intensywny trening świetnie działa na poprawienie nastroju, od razu człowiek nabiera chęci do działania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiam sie czemu nie wrzucasz juz zdjęc swojego progressu, nie chce byc wscibska, tylko twoje zdjecia byly dla mnie dodatkowa motywacja ile mozna zdzialac :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawdę bez większego powodu. teraz zmiany które zachodzą są niewielkie albo nawet niezauważalne, bo jakby nie było większość roboty mam już za sobą :) tak czy inaczej wezmę pod uwagę Twój komentarz

      Usuń
    2. Jestem za, fajnie widzieć nawet najmniejsze postępy!

      Usuń
  10. Mi też podoba się nowy design :) U siebie też chciałabym zaprowadzić taką prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trening intensywny, myślę, że skorzystam z niego za jakiś czas, kiedy dopadnie mnie nuda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...