sobota, 21 czerwca 2014

Przepis na sukces

''Why does it always have to be about the destination? Why can't it be about the journey?'' - Grey's Anatomy (e11s04)



UWIERZ, ŻE POTRAFISZ
Stań przed lustrem i powiedz sobie, że dasz radę. Powtarzaj to tak często, jak to tylko możliwe aż do momentu, kiedy w to naprawdę uwierzysz. To pierwszy i najważniejszy krok. Wyrzuć ze swojego słownika słowo "spróbuję". Próbować można nowych potraw, ale jeśli chodzi spełnianie marzeń i osiąganie celów, trzeba po prostu DZIAŁAĆ. To ty decydujesz, czy jesteś zwycięzcą czy przegranym, bo nie bez powodu mówi się, że optymistom w życiu łatwiej. Od samego początku załóż, że wygrasz i nie pozwól, by jakakolwiek inna myśl zaprzątnęła twoją głowę.

NIE OD RAZU RZYM ZBUDOWANO
Wszystko wymaga czasu. Nie porównuj się z innymi. To, co ktoś jest w stanie osiągnąć w ciągu miesiąca, tobie może zająć pół roku i jest to całkowicie normalne. Pośpiech jest zgubny, a czas jest twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. 

ZAPLANUJ
Ludzie sukcesu dużo planują. Wszelkie harmonogramy i organizery powinny być twoimi najlepszymi przyjaciółmi. Stwórz system, który pozwoli ci kontrolować twoje postępy. Mogą to być wszelkiego rodzaju tabelki lub listy do odhaczania zadań wykonanych.

MOTYWACJA TO RZECZ NABYTA
Raz jest, a raz jej nie ma. Jeśli nie będziesz jej pielęgnować, szybko cię opuści. Miej coś, co cię inspiruje zawsze przy sobie.

NIE DAJ SIĘ ZWARIOWAĆ
Mówią, że perfekcja nie istnieje, jednak ja się z tym kompletnie nie zgadzam. Ona przyjdzie niepostrzeżenie i tylko wtedy, gdy nigdy nie stanie się twoim bezpośrednim celem. Pamiętaj, że nie chodzi o to, by każdy dzień był doskonały. Sęk w tym, by starać się być lepszym niż było się wczoraj i tylko to się liczy. W końcu zorientujesz się, że masz wszystko, czego chciałeś i do szczęścia nie potrzeba ci już nic więcej, nawet jeśli do osiągnięcia początkowo założonego celu będzie jeszcze daleko. Skupiaj się na małych krokach, drobnych zwycięstwach i przede wszystkim - na błędach, które zdarzy ci się popełnić. Każdy upadek ściągnie odrobinę balastu z twoich pleców i tym samym droga na szczyt będzie coraz łatwiejsza.

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ
Trudno pokonać osobę, która nigdy się nie poddaje.


Masz jedno życie - wyciśnij z niego, ile się da. Nie marnuj czasu, bo chwila, która trwa nigdy się nie powtórzy. Nikt nie przybędzie i nie uratuje cię z opresji szarej rzeczywistości. Musisz wziąć sprawy w swoje ręce. Bądź swoim własnym superbohaterem. Możesz więcej niż ci się wydaje.



12 komentarzy:

  1. Tak krótko ,ale uderzyło to we mnie jakby ktoś trzasnął mnie w twarz. Cholera takich słów mi trzeba! Powinnaś być jakimś mówcą motywacyjnym.

    Zapisuję link i za każdym razem jak najdzie mnie chwila rozterki przeczytam to tyle razy aż wszystko idealnie wdrożę w działanie. Dziękuję za ten wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To się po prostu nazywa przemowa Savannah'y Grey. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne porady, czuję się zmotywowana jak nigdy (: Czas wziąć się za siebie. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zakupilam ksiazke "sekret" polecam wszystkim ;) mega motywacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy blog :) znalazłam go kilka dni temu i dzisiaj właśnie skończyłam przeglądać, całość :D naprawdę mi się podoba, już dodałam do zakładek! pomaga, motywuje, a to bardzo ważne :) ale mam pytanie, czy można gdzieś zobaczyć Twoje wcześniejsze wpisy? bo z tego co widzę to kończy się na sierpniu 2012, a chyba pisałaś bloga wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za słowa uznania.
      skąd wniosek, że pisałam bloga wcześniej :)?

      Usuń
    2. szczerze to nie wiem, wydawało mi się, że tak wywnioskowałam z wpisów, które czytałam? ;p

      Usuń
    3. poniekąd masz rację. pisałam bloga wcześniej (i nadal go piszę), ale o innej tematyce.

      Usuń
  6. Jestem chyba jedną z niewielu osób (wnioskuję po komentarzach), którą kompletnie nie ruszają motywujące teksty. Kiwam głową potwierdzająco podczas czytania postu, ale na tym się kończy, niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że nie jesteś jedyna. Po prostu nie każdy ma odwagę się do tego przyznać :D

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy blog, będę często tu wracać. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...