piątek, 6 czerwca 2014

Ogłoszenie wyników I edycji rywalizacji o tytuł Miss Fit w Klubie Fitholika!

W minioną niedzielę zakończyła się pierwsza edycja wyzwań w Klubie Fitholika. To były pracowite cztery tygodnie! Przez 28 dni uczestniczki rywalizowały z własnymi słabościami, dzieliły się doświadczeniami i stopniowo wprowadzały zdrowe zmiany do swojego życia. Dziś przyszedł czas na podsumowanie ich ciężkiej pracy i tym samym ogłoszenie wyników! Kto poradził sobie najlepiej i zdobył tytuł Miss Fit?


Wybór był bardzo ciężki. Tak naprawdę każda z dziewczyn odniosła ogromny sukces i wszystkie zasługują na pierwsze miejsce, ale dwie z nich po prostu powaliły mnie swoimi efektami i to właśnie im z wielką radością przyznaję tytuł Miss Fit! 
*fanfary*
Przed Państwem...
AONKA


WYMIARY:
wzrost: 170 cm
ramię: 31 cm 
talia: 72 -> 71 cm 
boczki: 93 -> 91 cm
biodra: 106 -> 104 cm 
udo: 62 -> 58 cm
łydka: 37 -> 35 cm
= - 11 cm !!

1. jaglanka podana z jogurtem naturalnym,bananem, jagodami goji 2. sałatka z pomidora,avokado,cebuli i słonecznika + mandarynka 3. ryba w ziołach z migdałami,pomidorem i pieprzem cytrynowym,fasolka szparagowa i soczewica

PRZYKŁADOWE JADŁOSPISY:
Śniadanie : płatki owsiane z bananem,żurawiną, łyżką jogurtu nat. i szczyptą kakao
II Śniadanie : serek wiejski + bułka grahamka
Obiad: pęczak z grillowaną cukinią z pastą z fety i mięty + sałatka w postaci szpinaku i pomidora
Podwieczorek: smoothie: szpinak+ banan+truskawki
Kolacja: twaróg z ogórkiem i odrobiną polędwicy z indyka

Śniadanie: jabłkowo-cynamonowa jaglanka z rodzynkami
II Śniadanie: 2 kromki razowca z cienką warstwą masła Łaciatego, sałatą, chudą wędliną,pomidorem i rzodkiewką
Obiad : makaron graham ze szpinakiem i fetą
Podwieczorek: koktajl mleczno-bananowo-śliwkowy
Kolacja: serek wiejski z rukolą, rzodkiewką i ogórkiem

NAJCZĘŚCIEJ TRENOWAŁA...
hula hop, rower, stepper, Tiffany Rothe, Mel B

KILKA SŁÓW OD AONKI
Dziewczyny, na początku jest cholernie ciężko, wszędzie czekają jakieś pokusy, ludzie się dziwnie patrzą, gdy w sklepie czytam składy produktów albo odmawiam ciasta czy chipsów,ale naprawdę warto. Miałam dużo chwil zwątpienia, ale wtedy zaglądałam do klubu i gdy czytałam, że dziewczyny ćwiczyły to też ruszałam tyłek i brałam się za trening. Myślę, że gdyby nie cała ta akcja to nie byłabym w tym miejscu, w którym jestem teraz. A to wszystko dzięki Savannah, gdyby nie jej świetny pomysł to pewnie dawno już poddałabym się jak zawsze. Nie zgłosiłam się do drugiej edycji, ponieważ w tym miesiącu mam tyle spraw że nie dałabym rady codziennie się udzielać, ale walczę dalej i na pewno pochwalę się dalszymi efektami. Jeszcze raz dziękuje organizatorce, bo to dzięki niej ta metamorfoza.

BLACK_CURRANT
 

WYMIARY:
wzrost: 166 cm 
ramię: 30 cm
biust: 98 -> 96 cm (-2cm) 
talia: 81 -> 77 cm (-4 cm) 
brzuch: 92 -> 85 cm (-7 cm!) 
biodra: 102 -> 99 cm (-3 cm) 
udo: 58 -> 53 cm (-5 cm) 
łydka: 42 -> 38 cm (-4 cm) 
= -25 cm !!

1. sałatka z granatem, serem camembert i orzechami 2. omlet z 3 białek i 1 żółtka, sałatka pomidorowa z chili i oliwą, kromka chleba wieloziarnistego

PRZYKŁADOWE JADŁOSPISY:
Śniadanie: owsianka z rodzynkami
II śniadanie: 1 kromka razowca z szynką i rukolą, pomidor
Obiad: Dietetyczne gołąbki (z mięsem drobiowym i otrębami:) )
Podwieczorek: sok marchwiowy jednodniowy, sałatka z rukoli, sera lazur i gruszki
Kolacja: pierś z kurczaka z mozzarellą i pomidorem

Śniadanie: kasza manna na mleku 0,5% (bez cukru) z żurawiną i amarantusem ekspandowanym
II śniadanie: maślanka, jabłko
Obiad: kus kus z warzywami i grillowanym kurczakiem
Podwieczorek: mus jabłkowy
Kolacja: sałatka (cukinia, papryka, oliwki, ser feta, oliwa z oliwek)

Śniadanie: Placuszki z serka wiejskiego z karobem (zamiennik kakao), cynamonem i otrębami, smażone na oleju kokosowym
II śniadanie: jogurt naturalny koperkiem, 3 wafle ryżowe
Obiad:krem kalafiorowy, łazanki pełnoziarniste z pieczarkami
Podwieczorek: garstka pistacji, żurawiny, jogurt owocowy
Kolacja: tortilla z sałaty z szynką, tuńczykiem i pomidorem

NAJCZĘŚCIEJ TRENOWAŁA...
spinning, power pump (zajęcia ze sztangami), aerobik (FBW)


Na wyróżnienie zasługują również Nika, Natalia_B, Groszek oraz Ozierek.
Zwycięzcom i wyróżnionym serdecznie gratuluję! Dziewczyny, wykonałyście kawał dobrej roboty!



10 komentarzy:

  1. Wooohooo! Gratulacje! I dzięki za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! rzeczywiście świetne przemiany !:)
    Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa akcja :) Trzymam kciuki za wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dziewczyny! Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na 25 cm to nic tam nie widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle rozumiem, że każdy może mieć swoją obiektywną opinię, ale dziś robię wyjątek i... radzę zainwestować w dobre okulary

      Usuń
  6. Kiedy II edycja? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już trwa. Zapisy były pod koniec maja.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...