wtorek, 29 kwietnia 2014

Projekt niespodzianka - przyłączysz się?

  • chciałabyś zacząć, ale nie wiesz jak
  • jesteś początkująca
  • ciężko ci się zmobilizować, kuleje twoja silna wola, a motywacja zbyt często zawodzi
  • czujesz się czasem samotna w swoich (nowych) zdrowych postanowieniach
  • bywa, że brakuje ci pomysłów na przełamanie wkradającej się rutyny
  • chciałabyś podjąć się nowych wyzwań
  • lubisz rywalizację
  • potrzebujesz wsparcia

Jeśli choć jeden z powyższych punktów pasuje do ciebie i masz ochotę wziąć udział w moim nowym projekcie niespodziance, wyślij zgłoszenie na adres: savannahgrey@op.pl. a w nim podaj swój wiek, wzrost, wagę, cel (np. zmiana nawyków, poprawa kondycji, zrzucenie zbędnych kilogramów, rzeźba, itp) oraz województwo, z którego pochodzisz. Jest to zupełnie niezobowiązujące. W zamian udzielę ci szczegółowych informacji na temat projektu i dopiero wtedy podejmiesz decyzję, czy chcesz być jego częścią. Uwaga! Nie musisz prowadzić bloga, by móc dołączyć! :) 
Zapraszam serdecznie! Nic nie tracisz, a możesz tylko zyskać!

ZAPISY ZAKOŃCZONE
zgłoszenia przyjmowane były do godz. 17:30 dnia 02.05.14  



Jeśli chcesz być na bieżąco, kliknij lubię to ;)

14 komentarzy:

  1. świetny pomysł - taka niespodzianka ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł mi się spodobał i zaciekawił mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy następne info? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś wieczorem lub jutro do południa

      Usuń
  4. Kiedy wyślesz ,,więcej informacji" osobą, które wysłały maila dzisiaj? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otwieram skrzynkę w każdej wolnej chwili i wysyłam na bieżąco

      Usuń
  5. Jestem ciekawa, co tam szykujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się spóźniłam :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkryłam Twojego bloga i kompletnie wsiąkłam. Już drugi dzień czytam i czytam, i czytam, zamierzam też wiele rzeczy wprowadzić w życie, dzięki za inspiracje :D Podejrzewam, że spędzę tu jeszcze dużo czasu, bo czyta się naprawdę genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) jeden z milszych komentarzy spośród tych, które w ostatnim czasie dostałam ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...