piątek, 13 grudnia 2013

Poszukując motywacji, czyli 10 inspirujących cytatów

Nowy rok już tuż tuż, a więc i czas gdy mamy największą ochotę zmienić coś w swoim życiu. Właśnie jestem na etapie tworzenia listy postanowień noworocznych i przy okazji poszukuję dodatkowych pokładów motywacji zamkniętej w słowach. Poniżej dziesięć cytatów, które w ostatnim czasie spodobały mi się najbardziej. Trzy podkreślone aspirują do rangi moich nowych mott życiowych ;)

  1. Klucz do sukcesu: porzuć bezpieczeństwo, w którym dziś się znajdujesz dla tego, kim możesz się stać.
  2. Osoba, która nigdy nie popełniła błędu, nigdy nie odważyła się spróbować czegoś nowego.
  3. Tydzień ma siedem dni. "Kiedyś" nie jest jednym z nich.
  4. Twoje życie jest pewną wiadomością dla świata. Upewnij się, że będzie inspirująca.
  5. Najsilniejsze osobowości przetrwają w najbardziej destruktywnym środowisku.
  6. Urodziłeś się z możliwością zmiany czyjegoś życia na lepsze. Nie zmarnuj tego.
  7. Nie możesz mieć lepszego jutra, jeśli cały czas myślisz o dniu wczorajszym.
  8. W życiu nie ma błędów, są tylko lekcje.
  9. Mamy dwa życia - to drugie zaczyna się, gdy dociera do nas, że tak naprawdę mamy tylko jedno.
  10. Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie.


"Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing."
- William Arthur Ward



Znajdź Fitmiracle na facebooku.

19 komentarzy:

  1. Sama prawda. Ja w tym roku odpuszczę sobie listę postanowień noworocznych, a jak już to może ograniczę się do max 12 (jedno małe wyzwanie na miesiąc).
    Świetny nagłówek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię poczytać takie inspiracje. Od razu człowiek ma jakieś takie pozytywniejsze nastawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te podkreślone cytaty chyba najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to z tygodniem i dniami zdecydowanie lepiej brzmi po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, przepraszam. Może jestem mało kumata. Ale nie rozumiem tego cytatu. Moglibyście mi go wytłumaczyć - ten "tydzień ma siedem dni....."

      Usuń
    2. Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota, niedziela. Cały tydzień, tak? Nie ma takiego dnia, który nazywa się kiedyś. Często mówimy "zrobię coś w piątek" albo "zaplanowałam to na środę" i to jest konkretna informacja, która w założeniu sprzyja realizacji celu. Kiedy stwierdzamy, że "zrobimy coś kiedyś", to jest takie rzucanie słów na wiatr :) Bo kiedyś nie istnieje.

      Usuń
    3. O! Dzięki. Teraz rozumiem :) Życzę miłego dnia :)

      Usuń
  5. uwielbiam takie cytaty :) trzeci podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie każde z tych zdań to temat do przemyśleń. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cytat nr. 9 zawiera tyyle prawdy! Aż mnie zatkało! ;)
    Super cytaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Why choose failure when success is an option" - niezwykle motywuje i zaskakuje prostą prawdą.

    OdpowiedzUsuń
  9. 7 bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najbardziej uderzyła do świadomości 3. Prawdziwe i nad tym muszę koniecznie pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite jak zleciał ten rok... Jeszcze "przed chwilą" czytałam u Ciebie wpis podsumowujący realizację postanowień z poprzedniego roku... Mam nadzieję, że pojawi się taki, podsumowujący postanowienia z tego roku. :) Ja chciałabym poradzić coś na to, że dni potrafią "przelatywać" przez palce...przecież tak może przelecieć całe życie. :(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowania 2013 raczej nie będzie, bo po prostu na ten rok wyjątkowo nie miałam żadnych postanowień :)

      Usuń
  12. Bardzo życiowe cytaty, mogą zostać inspiracją :)

    http://fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, dziesiąty cytat ma moc. Peter Drucker był naprawdę ogarniętym gościem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...