niedziela, 15 grudnia 2013

#1. Foto tydzień (9-15 XII 2013)

Uwielbiam oglądać fotorelacje z minionego tygodnia na waszych blogach. Ostatnio zdarzyło mi się trzymać aparat w ręce znacznie częściej niż zwykle, dlatego postanowiłam wybrać kilka z powstałych zdjęć i również podzielić się z wami kawałkiem mojej codzienności. 

Pasta z awokado najlepsza na "drugośniadaniowe" kanapki!

Takie późne wieczory i wczesne poranki lubię najbardziej. W tym tygodniu zasypiam i budzę się z wampirem Louisem.

Eksperymenty w kuchni. Seler z przyprawami (oregano, czosnek, zioła prowansalskie) w roli frytek.

Moje małe tygrysiątko w końcu pozwoliło sobie zrobić kilka zdjęć!

Dzięki mamie w domu już pachnie świętami. A ile frajdy miał mój młodszy brat przy ich zdobieniu... 


Znajdź Fitmiracle na facebooku.

26 komentarzy:

  1. O, frytki z selera! Nigdy ich nie robiłam. Boję się, że aromat selera będzie zbyt wyczuwalny, a ja, delikatnie mówiąc, nienawidzę go.
    Słodki kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te ciasteczka jejciu tak pięknie wyglądają.. już nie mogę się doczekać przygotowań do świąt u mnie w domu : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować tego selera w tym wykonaniu,ale skąd piekarnik jak mój obecny wyzionął ducha?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. kotek widzę bestia jak mój;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne migawki tygodnia musze i ja wstawić swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Wywiad z Wampirem :) ogólnie jestem wielką fanką Anne Rice.

    Piękne tygrysiątko, uwielbiam zdjęcia małych kotów, aż przypomina mi się, jakie moje futrzaki były śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam takiej pasty z awokado, a jedno czeka w kuchni na zjedzenie. Dzięki za pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, obserwuję i będę wpadać częściej:D uwielbiam kotki, a Twój jest prześliczny:D Wywiad z wampirem chcę przeczytać od dawna:D pierniczki piekłam w piątek, a w tym tygodniu będę je ozdabiać:D

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy jeszcze nie jadłam avokado samego :O
    Piękne zdjecia i kotek :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kot :) seler jako frytki - bardzo ciekawe ;) co do awokado, ostatnio spróbowałam je po raz pierwszym w życiu i bardzo mi nie smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobnie jak Ty rzadko biegam z aparatem a ten w telefonie to porażka, ale od jakiegoś czasu w domu leży "pożyczony" od rodziców aparat i zdjęć jest coraz więcej :)
    Mam nadzieję że niebawem zacznę robić fotki swoim kuchennym wyzwaniom i wrzucać na bloga z przepisami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny kociak i ciacha! pozdrawiam i zapraszam ddo mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kociak :)


    Pozdrawiam,
    Fit
    ______________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jak smakowały selerowe frytki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz tradycyjne frytki, będziesz zachwycona również i tymi selerowymi :) Szczerze mówiąc smak jest baaaardzo podobny.

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia :) A pomysł z selerowymi frytkami - kradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę spróbować selerowych frytek , jeszcze nigdy nie jadłam !!! A książka warta przeczytania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem zauroczona. Mam nadzieję, że dalsze strony mnie nie rozczarują :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywnie! Moim zdaniem warte polecenia :)

      Usuń
  18. te frytki to fajny pomysł :) a kociak jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam foto tygodnie ;) seler w formie frytek, hmm;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcie kota jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki uroczy kociak! :) O której wstajesz rano?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie. W zależności od dnia i planów, ale bardzo lubię wstawać wcześnie, co nie znaczy, że zawsze przychodzi mi to łatwo ;) W lato zdarza się nawet godzina 5 i to bez żadnego przymusu. Teraz im prędzej tym lepiej, ale nie wcześniej niż przed wschodem słońca, a wszyscy wiemy, że jeszcze strasznie długo jest ciemno :)

      Usuń
  22. pasta avoado z twarogiem? nie jadłam. ja robię z limonką,czosnkiem i oliwą

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...