sobota, 5 października 2013

Podsumowanie września 2013 i czteromiesięcznej akcji RoweroweLove

Już 5 października, a u mnie nie było jeszcze podsumowania września! Na fejsbukowym fanpejdżu bloga wspominałam, że przestój w publikowaniu postów wynika z tego, że moje życie nabrało ostatnio ogromnego tempa. Wszyscy, którzy zaczęli właśnie swoje pierwsze studia, na pewno rozumieją, o czym mówię :)


Legenda:  greyowski - trening mojego autorstwa, zielone kółko - czysta micha, czerwony krzyżyk - zawalony jadłospis.

Wrzesień treningowo był przeciętnym miesiącem (zdecydowanie za dużo RESTów w rozpisce), pod względem michy podobnie, jednak jeśli chodzi o efekty końcowe, sama nie mogę uwierzyć, że moje wymiary aż tak się zmieniły. Ostatnio (od kilku miesięcy) byłam w nieco gorszej formie, ale postanowiłam ostro wziąć się za siebie i oto rezultaty:

Ramię 25 -> 24,5 cm
Talia 70 -> 66 cm
Brzuch 89 -> 83 cm
Biodra 100 -> 95,5 cm
Uda 58,5/59 -> 56/57 cm
Łydka 36 -> 35,5 cm
= - 20 cm w 30 dni

Pierwszy pomiar został wykonany na początku września, drugi pierwszego października. Jeszcze jakieś 15 cm i wrócę do wymiarów sprzed kryzysu. :)

Na październik nie mam żadnych fitnessowych planów ani celów. Studia i przeprowadzka do miasta, którego prawie nie znam to całkiem nowa sytuacja dla mnie i nie mam pojęcia, czego się spodziewać. Nie dopuszczam jednak do siebie myśli, że mogłabym zrobić sobie przerwę od treningów. Jeszcze nie wiem, jak to wszystko zorganizuję, gdzie, kiedy i co będę ćwiczyć, ale na pewno nie zrezygnuję z aktywności fizycznej.

RoweroweLove - wrzesień 2013 na rowerze stacjonarnym 


Liczba treningów:  8
Przejechanych kilometrów: 116  

Nie jest źle, ale szału też nie ma. Cieszę się, że to już koniec tej czteromiesięcznej akcji. Rower stacjonarny zawsze był dla mnie tylko nieco nudną alternatywą dla moich tradycyjnych treningów, gdy dopadało mnie lenistwo i niestety ta akcja tego nie zmieniła. 

Pozostałe podsumowania: czerwiec, lipiec, sierpień

A rozpiska całych czterech miesięcy wygląda tak:




Znajdź Fitmiracle na facebooku.

15 komentarzy:

  1. też chce takie wymiary ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, różnica w wymiarach imponująca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście imponująca różnica:) Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację- zmiana ogromna w wymiarach:-) talia, brzuch, biodra wow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. co cwiczyłaś że aż tyle straciłaś w talii? :O marzę o tym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co widać na rozpisce :) a greyowski trening to metoda grey + cardio (np. pajace, skipy) przeplatane z ćwiczeniami wzmacniającymi. W wolnej chwili może napiszę bardziej szczegółowego posta na ten temat.

      Usuń
  6. Gratuluję spadku cm :D Robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne podsumowanie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Twoje podsumowania miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, 20cm ładny wynik. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czym jest pojęcie wklęsłego tyłka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://crossfitbattlefield.com/wp-content/uploads/2012/12/squat-not-squat.jpg

      Jeśli tyłek jest płaski (pierwsze zdjęcie), a nie zaokrąglony (drugie zdjęcie), mówi się potocznie, że jest wklęsły.

      Usuń
  11. Takie wyniki i rozpiski nieźle motywują! :)
    zapraszam do siebie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne wyniki:) oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej :) wszyscy zachwycają się efektami i wymiarami, a ja zachwycam się notesem! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...