środa, 25 września 2013

5 wideo inspiracji - uwierz w siebie, ograniczenia nie istnieją

Przemierzając youtube w poszukiwaniu inspiracji, trafiłam na kilka ciekawych filmików. Sprawiły, że od razu poczułam w sobie większa motywację nie tylko do treningów, ale przede wszystkim do życia na najwyższych obrotach. Pomyślałam, że podzielę się z wami pięcioma z nich, które najbardziej zapadły mi w pamięci.

Już od dawna moim faworytem i ulubieńcem jest Will Smith. Facet ma głowę na karku i wie, co mówi. Jego słowa - "Osoba, która pracuje najciężej, wygrywa" - stały się jakiś czas temu moim mottem życiowym. Wiecie, co jest według niego kluczem do życia?

Dwa pierwsze filmiki znalazły się już kiedyś na fejsbukowym fanpejdżu bloga.







Znajdź Fitmiracle na facebooku.

10 komentarzy:

  1. uwielbiam takie filmiki motywacyjne, nie raz zagrzewaja mnie do walki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ciarki na ciele oglądając niektóre z nich! dają kopa : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam wszystkie, oprócz tego z Willem Smithem. Fantastyczne, taki kop do działania jest mi często potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie słowa:) Pisane jak i mówione dają naprawdę do myślenia i ładują pozytywną energią jak i chęcią do działania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super motywacja :) Dają przeogromną dawkę pozytywnej energii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie spam po całości :)
    Ostatnio u siebie na blogu zrobiłam między innymi 10 filmików, które mnie motywują do działania. Niektóre się powatarzają, ale może jeszcze znajdziesz coś dla siebie ;)
    http://chodz-zatanczzemna.blogspot.com/2013/09/10-filmikow-ktore-motywuja-mnie-do.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam motyle w brzuchu jak oglądam takie filmiki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...