środa, 31 lipca 2013

Inspiracja na ekranie: Stick it

Stick it (2006) to film, który już od jakiegoś czasu wzbudzał moją ciekawość. Uwielbiam wszystko, co chociaż w najmniejszym stopniu zahacza o tematykę sportową, a już tym bardziej gdy jest to film czy książka. Moim zdaniem to genialne źródła inspiracji i motywacji.


Haley Graham jest zbuntowaną siedemnastolatką, która po serii kłopotów z prawem, za karę powraca do świata sportu, z którym rozstania nie wspomina zbyt miło. Rozpoczyna treningi w słynnej akademii gimnastyki artystycznej, pod okiem legendarnego trenera. Czy uda się jej osiągnąć sukces, wystartować w zawodach i stać się częścią elitarnego zespołu sportowców?
źródło: filmweb


Wszyscy ci, którym nieobcy jest tumblr, na pewno kojarzą Stick it. To typowy film o nastolatkach dla nastolatek. Nie znajdziemy w nim żadnych efektów specjalnych czy niespodziewanych zwrotów akcji. Szczerze mówiąc, jest dosyć przewidywalny, jednak to nie zmienia faktu, że ogląda się go naprawdę przyjemnie i co najważniejsze - jeśli chodzi o kwestię motywująco - inspirującą, swoje zadanie spełnia doskonale. Mnóstwo scen treningów, akrobacji i niesamowitych układów gimnastycznych sprawiają, że nagle budzi się w nas zapał do sportu. Osobiście byłam oczarowana tymi wszystkimi saltami i innymi tego typu wariactwami, które mocno kojarzą się z cheerleadingiem. Od razu w mojej głowie zaczęła krążyć myśl "cholera, ja też tak chcę".


Stick it można bez problemu obejrzeć online. Pełna wersja filmu dostępna jest między innymi na youtube.


Inne ekranowe inspiracje:

12 komentarzy:

  1. Ciekawe:) Być może niedługo obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jutro znaję chwilę, to chętnie obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Phi, też tak umiem ;D A tak na poważnie, to uwielbiam gimnastykę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezeli lubisz filmy o gimnastyce polecam serial "make it or break it". Fantastyczny serial o grupce gimnastyczek na drodze do olimpiady. Mnie tez motywuje Pretty Little Liars.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to kocham wszystko, co ma związek ze sportem bez względu na konkretną dyscyplinę :) dzięki za propozycję!

      Usuń
  5. Obejrzę sobie dzisiaj. Faktycznie na tumblrze tego sporo, nigdy nie wiedziałam, jaki to film.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten film! mogę go oglądać bez przerwy. W dodatku jakiś czas temu leciał w TV :)

    OdpowiedzUsuń
  7. (Ponownie) polecam film "Cena doskonałości" o ambitnej gimnastyczce, która popadła w zaburzenia odżywiania (ale film i tak jest bardzo motywujący! ;) ). Oglądałam go wiele razy. Kiedys dostępny było w wersji polskiej na f i l m m e x , tyle, że teraz wciąż wymagają wykupienia konta premium. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, widziałam ten film, ale z chęcią do niego wrócę. kocham gimnastyczne tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że dodałaś ten post, bo wypadło mi z głowy jak nazywa się ten film, a chciałam ponownie go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...