sobota, 13 kwietnia 2013

Breakfast #1

cynamonowa owsianka z musem bananowym i tartym jabłkiem

Zostałam ostatnio zainspirowana przez Sylwię i tym oto sposobem znowu biegam po kuchni z aparatem, a nie robiłam tego od sierpnia poprzedniego roku. Na dobry nowy początek zabaw z fotomenu - moja pierwsza w życiu owsianka! Nie jest to skomplikowane danie. Po prostu wcześniej byłam na nie zbyt leniwa. Po co gotować i czekać, skoro można po prostu zalać musli zimnym mlekiem albo jogurtem naturalnym i mieć śniadanie natychmiastowo? A no, właśnie! Dzisiaj się przekonałam. Dla tego smaku warto poświęcić te kilka minut więcej. Owsianka to magia :).

10 komentarzy:

  1. wygląda przepysznie! moja ostatnia owsianka była zalana truskawkami i dwoma kostkami startej gorzkiej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda smakowicie, dawno nie jadłam z jabłkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada fantastycznie!!! I pewnie tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza w życiu, a wygląda przepysznie! <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza? Moja pierwsza to była masakra, lała się jak nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od 1,5 miesiąca praktycznie codziennie jem owsiankę- a to z rodzynkami, albo z miodem, wiórkami kokosa, miodem, albo dosypuję do niej trochę musli- jak kupisz sobie płatki błyskawiczne to nawet się nie czeka, śniadanie jest gotowe błyskawicznie!
    Moja owsianka niestety nie wygląda tak pięknie jak Twoja, chyba takiej spróbuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie podałaś przepisu chętnie bym go wypróbowała:)pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. też należę do owsianko-maniaczek ;d ale staram się jeść 2 normalne śniadania tygodniowo, bo nie samą owsianką (i musli) żyje człowiek ;d

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...