czwartek, 21 lutego 2013

Medtube.pl - portal medyczny

Nie da się ukryć, że taką moją małą hobby-obsesją jest medycyna, a w szczególności chirurgia. Jako, że moje marzenie o byciu lekarzem nigdy się nie spełni, mogę jedynie rozwijać swoje zainteresowania w charakterze rozrywki, co w sumie nie jest wcale najgorszą opcją. 

Całkiem niedawno wpadł mi w ręce portal medyczny, który oczarował mnie dosłownie od razu.
Największa platforma video poświęcona profesjonalnej edukacji medycznej. 

Jest on przeznaczony głównie dla studentów medycyny. Mnóstwo artykułów i filmów zarówno z wykładów, jak i bezpośrednio z operacji, co mnie osobiście podoba się najbardziej. Nie polecam osobom, które są dosyć "wrażliwe" na pewne widoki. ; )

*By móc oglądać videa, trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem.
Rejestracja trwa dosłownie minutę i jest bezpłatna.

19 komentarzy:

  1. Co jak co ale po Tobie nigdy się nie spodziewałam takich słów. Jak to Twoje marzenie ma się nie spełnić? Dlaczego nie?
    Co do portalu to szukałam coś w tym stylu już jakiś czas, przez co dziękuję za wstawienie go tutaj ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe że autorka bloga nie jest na profilu biologiczno-chemicznym ;)

      Usuń
    2. no bo bardzo ciężko jest nadrobic materiał rozszerzony z biologii i chemii zwłaszcza jak ma się własne rozszerzenia (typu polski, matma, fizyka itp)

      Usuń
    3. nie wierzę, że to napisałaś. Wiem, że to ciężka sprawa pod względem naukowym jak i finansowym, ale kto jak kto - Ty potrafisz, może nie za rok, za dwa, ale za kilka może warto spróbować...

      Usuń
    4. za kilka lat całe reszt wiedzy wietrzeją :D a tak na serio to bardzo wierzę a autorkę bloga, a sama pragnę (chyba najmocniej jak się da!) dostac się na medycynę i nawet osoby, które są na odpowiednim profilu i dużo się uczą, piszą maturę zadowalajaco (do 95%) nie dostają sie na medycynę :( sama znam takie przypadki, nie wiem(y) na jakim profilu jest autorka bloga więc nic nie jest przesądzone!

      Usuń
    5. moim zdaniem te kilka lat można spokojnie poświęcić na naukę danych przedmiotów. Jeśli się czegoś bardzo mocno pragnie to się da.

      Usuń
    6. no jasne ale maturę można "poprawiac" tylko przez 5 lat :)

      Usuń
    7. Autorka jest na profilu humanistycznym :)
      Tylko przez 5 lat? A może aż przez 5 lat?
      Ja też nie jestem na profilu bio-chem, a mam w planach medycynę. Mam rozszerzoną tylko biologię więc wiem jak jest ciężko ale ciężko to nie oznacza, że niemożliwe! Przecież "rzeczy niemożliwe robimy od ręki"
      Dlatego się pytam jeszcze raz, Savannah, dlaczego nie? Nie mówię, że w tym roku bo już nie ma możliwości dobrania przedmiotów do matury ale w przyszłym roku...

      Usuń
    8. jak dla mnie to tylko 5 lat :) sama jestem na biol-chemie jednak w razie czego mam furtkę w postaci innego kierunku :) no właśnie nie mam pojęcia na jakim profilu jest autorka bloga....
      rouges a co z chemią? ;o

      Usuń
  2. dzięki! to jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego uwazasz ze sie nie spelni? sama budujesz siebie i swoja przyszlosc... wiec jaki problem sprobowac dostac sie na medycyne ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie, dlaczego nie medycyna? na jaki kierunek zamierzasz składać papiery?

    OdpowiedzUsuń
  5. Medycyna jest także moją obsesją, więc z pewnością przyda mi się ta strona. (:
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Savi, przecież to TY zawsze powtarzałaś, że nie ma rzeczy niemożliwych. Dlaczego skreśliłaś w sobie szansę na dostanie się na medycynę?

    OdpowiedzUsuń
  7. No hej, ale przecież "impossible is nothing!"

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się do pytania całej reszty - dlaczego uważasz, że nie możesz studiować medycyny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sav ale rozpętałaś burzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tylko muszę dodać,że maturę można POPRAWIAĆ 5 lat. Maturę,której się nie zdało!
    Podwyższać wynik można i 20 lat.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...