niedziela, 3 lutego 2013

Impuls motywacji; witaj Insanity!

Rozpocząć moją przygodę z Insanity planowałam już w poprzednim tygodniu, jednak tak jak pisałam - przeszkodziły mi niemiłosierne zakwasy w łydkach. Start umownie przesunęłam o siedem dni, ale niestety mój zapał zdążył przez ten czas wygasnąć. Już myślałam, że faktycznie sobie odpuszczę ten program treningowy, bo nie ma sensu zmuszać się do czegoś, na co nie ma się ochoty, aż tu nagle... BUM! Jeszcze godzinę temu byłam negatywnie nastawiona, a w tym momencie... moja determinacja nie pozwala mi usiedzieć spokojnie na krześle!
Wszystko, dzięki Sonji, która do swojego najnowszego posta dołączyła filmik, który obejrzałam bez mrugnięcia okiem, a na koniec musiałam zbierać swoją szczękę z podłogi.
Pierwsze, co przyszło mi do głowy to: "Cholera, chciałabym być tak dobra.", ale ta myśl wcale mi się nie spodobała. Brzmiało to tak, jakbym w siebie nie wierzyła, jakbym narzekała w pewnym sensie, a przecież to jest do mnie niepodobne. Gdybym pomyślała "chcę" a nie "chciałabym", sprawa wyglądałaby całkowicie inaczej. To, co pojawiło się w mojej głowie zaraz po tym, znacznie bardziej przypadło mi do gustu:
"Gdybym naprawdę chciała być tak dobra, jak on, nie uciekałabym od wyzwań, podjęłabym się Insanity. Używanie wymówki, że nie lubię z góry ułożonych planów, jest żałosne. Co to w ogóle ma być! Bez gadania; jutro zaczynam Insanity i nic mnie nie powstrzyma!"

Więcej informacji o samym programie, jak również o moim poczynaniach już w najbliższych dniach.

11 komentarzy:

  1. powodzenia i zdawaj koniecznie relację jak Ci to idzie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie rownież opadla szczeka kiedy zobaczyłam to co robi ten facet. Dawaj znac jak Ci idzie, może ja rownież rozpoczne te trenigi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. program Insanity jest naprawdę fantastyczny! :) ostrzegam... uzależnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na wiecej informacji o insanitach bo juz od dawna chcialam zaczac a nie wiem tak naprawde jak sie za to zabrac i od czego zaczac :)
    dziekuje za mily komentarz!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie mogę dostać Insanity? na Youtube będzie? zaraz poszukam
    pewnie tak samo opadnie mi szczęka jak w przypadku tego filmiku, ale cóż...
    wierzę, że niemożliwe nie istnieje, ale znam swoje ciało, wiem, że naprawdę ciężka praca przede mną aby być tak silna jak ten facet, a przynajmniej w połowie tak silna jak on

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba sie w koncu skusze na ten program, bo wszyscy go tak zachwalaja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja planuję zabrać się za insanity od dłuższego czasu, ale nie potrafię, boję się, że po 2 minutach cardio wymięknę całkowicie i się zniechęcę. wiem, bez sensu, ale wciąż czuję, że jestem za słaba na tak intensywne ćwiczenia. w każdym razie czekam na twoją relację, może tobie uda się mnie do insanity przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten facet jest niesamowity!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Insanity jest mordercze, ale strasznie sympatyczne :) Shaun wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za facet :) A do tego jaki przystojny ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...