wtorek, 1 stycznia 2013

Projekt Szczęśliwy Słoik

W czasie kilku ostatnich dni 2012 roku, serfując po Internecie, zauważyłam coś smutnego. Mnóstwo narzekań typu "Styczeń: to będzie mój rok!; Grudzień: cholera, jak zwykle nie wyszło." i do tego fala obietnic, że mimo wszystko kolejny rok jednak będzie lepszy. Widać to najwyraźniej na tumblr.com, soup.io czy naszych blogach. Smutne, naprawdę smutne. Ludzie! Nic się samo nie zrobi, a odnoszę wrażenie, że większość z was czeka na cud i szczęście podane przed nos na tacy, zamiast samemu ruszyć do działania. Wszystko, powtarzam wszystko, co w życiu posiadacie jest wynikiem waszej pracy. Nie wierzcie w głupie zbiegi okoliczności i złudne uśmiechy losu. Chcecie czegoś? To walczcie o to!
  • "Now it's my time. I'll do what I want cause this is my life. Here, right now. I'll stand my ground and never back down. I know what I believe inside." Skillet - Awake and Alive
  • "Everyday that you wait , you're falling faster. (...) A fight 'til the bitter end. Life won't wait for you." Ozzy Osbourne - Life Won't Wait 
  • "I’m alive, I don’t wanna die, I don’t wanna waste another day, or night, I know there’s something more." Nick Vujicic - Something more
źródło: kwejk.pl

Projekt Szczęśliwy Słoik jest blisko spokrewniony z moim Słoikiem Wyzwań, o którym możecie przeczytać TUTAJ. O ile idea z wyzwaniami była mojego autorstwa, pomysł na ten szczęśliwy projekt znalazłam w Internecie. Od razu wprowadziłam go w życie, czego efekt możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Ale o co tak właściwie w tym chodzi?

(c) Savannah Grey

Otóż wszystko, czego potrzebujemy to słoik. Jakikolwiek. Ilekroć zdarzy się coś przyjemnego, miłego w waszym życiu, coś co was uszczęśliwiło, osiągnęliście jakiś cel, spełniliście marzenie, zapiszcie to na małej karteczce i wrzućcie do tego słoika! Wyobraźcie sobie to niesamowite uczucie pod koniec roku, kiedy w jednej chwili przypomnicie sobie wszystkie dobre rzeczy, które przytrafiły wam się w czasie ostatnich 365 dni!

PS. Od dziś wracam do nauki hiszpańskiego!

23 komentarze:

  1. Świetny pomysł z takim notowaniem miłych wspomnień. Muszę tylko poszukać jakiegoś w miarę ładnego słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno czytałam o tym pomyśle na innym blogu i zastanawiałam się przez chwilę, czy też nie założyć sobie takiego słoiczka. ale ponieważ jestem estetką, to chyba wolałabym jakieś ładne pudełeczko :p - więc pewnie, jak tylko portfel pozwoli, to dokonam zakupu takowego! miło będzie wspomnieć wszystkie dobre chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł! ja takie rzeczy zapisuję w pamiętniku, ale słoik to też fajne rozwiązanie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Idę poszukać jakiś ładny słoiczek :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Idę poszukać słoika ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł jest absolutnie genialny!
    Nie wiem, czy w formie słoika, czy może w notesie, ale będę też zapisywać miłe, szczęśliwe wydarzenia :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niech Twój słoik zapełnia się każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh. cudowny pomysł! Zdecydowanie wprowadzę, go w życie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. też o tym pisałam, bo to jest genialne i trzeba to szerzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. We wrzesniu zalozylam taki sloiczek, ale o nim zapomnialam. Zebralam w nim inforlacje moze z jednego miesiaca. Ale jak zwykle zainspirowalas mnie do odnowienia mojego szczesliwego sloiczka. Zeby jeszcze ladnie wygladal, naucze sie robic takie male gwiazdki origami.
    Powodzenia z hiszpanskim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Ile radości daje zapełnienie takiego słoika:) Ja od tego roku postanowiłam zapisywać sobie, za co jestem wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, może i ja się na coś takiego skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkałam się już wcześniej z tym pomysłem, ale podchodziłam do niego dość sceptycznie. Teraz zaczynam się do tego coraz bardziej przekonywać. Może się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :)
    najważniejsze to pielęgnować zwyczaj doceniania pięknych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, bardzo mi się odoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w nauce :)
    Fajny pomysł na ten słoik :) Chyba sama sobie taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, jeśli nie masz nic przeciwko - dodałam Twój blog do listy "chętnie zaglądam" u siebie. Masz bardzo fajne pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie pomysły:)Daje to duuużo radości:)
    Pozdrawiam,
    Olimpia

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początku pomyślałam, że musiałabym mieć chyba trochę inną sytuację życiową, by cokolwiek "wpisać do takiego słoika", ale później pomyślałam, że nie liczą się jakieś szczytne osiągnięcia, a drobne przyjemności, prawda? :)
    To może być na prawdę wspaniałe przeżycie czytać jakie miałam wspaniałe chwile pomimo tego w jaką wpadłam rutynę :)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog. Dodaję do obserwowanych i mam nadzieję, że mi pomoże, bo mam niemałe problemy z mobilizacją ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...