piątek, 4 stycznia 2013

Before&during: brzuch; moje zdjęcia

Z tego, co dobrze pamiętam nowe brzuchowe zdjęcia porównawcze obiecywałam już dosyć dawno temu, ale jakoś nic z tego nie wyszło. Korzystając z wolnej chwili dziś rano, postanowiłam w końcu dotrzymać słowa! Poza tym... dobrze byłoby wiedzieć z jakim kapitałem zaczynam ten 2013 rok, prawda? Łatwiej będzie mi ocenić progres, kiedy przyjdzie czas podsumowań.
Kliknij, by powiększyć.
Pierwsze zdjęcie: początek przygody
Drugie zdjęcie: ostatnia aktualizacja na tym blogu
Trzecie zdjęcie: stan aktualny

Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi, czy między zdjęciem z czerwca a tym ze stycznia, czyli dzisiejszym, widać jakąkolwiek różnicę? Bo mam szczere wątpliwości.

Fakt faktem, że przez te pół roku nie skupiałam się za bardzo na brzuchu.
No trudno, zobaczymy, co będzie za kilka miesięcy : )

25 komentarzy:

  1. Teraz masz zdecydowanie jeszcze bardziej widoczne mięśnie i brzuch wydaje się jędrniejszy (aczkolwiek może być to wina zdjęcia:)). Jedno jest pewne - brzuszek SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że widać różnicę! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że widać. Masz mniejsze boczki i mniejszą część koło pępka. Super progres! :) Jestem pod wrażeniem :) Sama muszę się zmobilizować do fotek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem, czy jest różnica między tym z czerwca a z teraz, bo inaczej jest oświetlone zdjęcie, a raczej pomieszczenie, w którym robiłaś fotkę. Ale wiem jedno- Masz piękny brzuch. Podoba mi się bardzo. Jest taki smukły i szczuplutki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW :)

    Różnica między dwoma ostatnimi? Brzuszek wydaje się bardziej płaski i troszkę mniej tłuszczyku jest. Różnica jest niewielka, ale widać, że wszystko zmierza ku lepszemu.

    Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie widać różnicę :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chce taki brzuszek jak na 3 zdjęciu. I pewnie że widać różnice. Powodzenia w dalszych dążeniach. ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, szczególnie na dole brzucha :) Super jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje mi się, że kości biodrowe są bardziej widoczne :)

    obserwuję i zapraszam do siebie ♥
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejuu jejjj :D Cudowny !! :) Wygląda rewelacyjnie :D zgadzam się z Panią u góry- bardziej widać kosteczki ;) poza tym wydaję mi się że im wyżej tym bardziej odznaczają się mięśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super brzuszek ;) naprawdę nie masz na co narzekać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow mega. Brak mi słów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem na ostatnim zdjęciu masz większe wcięcie w tali :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie widac różnicę! super :) marzę o takim

    OdpowiedzUsuń
  15. widać, brzuch jest bardziej hmm zbity, nie wiem jak to określić ale zmiana zdecydowanie na + :)

    OdpowiedzUsuń
  16. co do zdjecia to jest roznica
    brzuszek wydaje sie byc bardziej plaski
    no i opalenizna ;)
    na tym z czerwca jestes bladziutka jak twarozek a na tym terazniejszym fajna brzoskwinka
    a nie od dzis wiadomo ze jak czlowiek opalony to i szczuplej i lepiej wyglada

    OdpowiedzUsuń
  17. różnica w mięśniach ;)
    Chcem taki brzuch :< Niedługo do niego dojdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak zmieniały się wymiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mogę znaleźć nigdzie kartki, gdzie zanotowałam te z czerwca :c

      Usuń
  19. OCZYWISCIE,ze jest roznica,kobietojak mozesz nie widziec? miesnie sa bardzej zarysowane,inna budowa...gratulacje,pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna p[rzemiana, gratuluję ducha walki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Brzuszek i talia do pozazdroszczenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki śłiczny płaski brzuszek :O ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...