piątek, 23 listopada 2012

20 cytatów, które sprawią, że zaleje cię fala motywacji

Skupiamy się głównie na motywacjach w formie zdjęć, czyż nie? A co z cytatami? Przecież słowa są równie determinujące - o ile nie nawet bardziej! W związku z powyższym przedstawiam wam listę dwudziestu cytatów, które motywują zarówno do aktywności fizycznej, jak i do walki o własne marzenia. 

1. ! Przeciwności losu powodują, że jedni się załamują, a inni łamią rekordy.
2. Zanim coś osiągniesz, musisz czegoś od siebie oczekiwać.
3. Nie pozwól by to, czego nie możesz zrobić, miało wpływ na to, co możesz zrobić.
4. "Brak wiary powoduje, że ludzie boją się przekraczać swoje granice,
a ja uwierzyłem w siebie." - Muhammad Ali
5. Jedynym miejscem, w którym sukces (success) pojawia się wcześniej niż praca (work) jest słownik*.
6. Gdy na twojej drodze pojawi się wiele przeszkód, nie pozwól byś ty sam był jedną z nich.
7. Ludzie mogą wątpić w to co mówisz, ale uwierzą w to co robisz.
8. ! "Jeżeli przynajmniej śnisz, żeby mnie pokonać, lepiej, żebyś się obudził i przeprosił" - Muhammad Ali
9. Jedyną drogą rozwoju jest ciągłe podnoszenie poprzeczki, jedyną miarą sukcesu jest wysiłek jaki włożyliśmy aby go osiągnąć.
10. Padłem. Nikt nie podał ręki. Sam wstanę... silniejszy.
11. ! Płacz na treningu , śmiej się podczas walki.
12. Ten, kto pokonuje innych, jest silny. Ten, kto pokonuje siebie, jest potężny.
13. Codziennie trzeba starać się wykraczać poza swoje możliwości
14. ! Gdy ty nie ćwiczysz, ktoś inny trenuje aby skopać Ci dupę
15. Nigdy nie przegrywasz gdy walczysz... przegrywasz, gdy przestajesz walczyć
16. Nieważne, że upadłeś, ważne żebyś coś podniósł wstając
17. ! Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robić rzeczy których dotąd nie robiłeś
18. Mierzy się ponad cel, żeby trafić do celu
19. "3/4 życia spędziłem na siłowni, resztę zmarnowałem" - Bruce Lee
20. Najlepszy czas na działanie jest teraz!

*W spolszczonej wersji cytatu niestety nie brzmi to tak dobrze,
jak w anglojęzycznej. Jednak liczy się przesłanie :).


Poprzez ! zostały oznaczone cytaty należące do mojej absolutnej top piątki, choć tak naprawdę cała dwudziestka działa na mnie niesamowicie motywująco!

46 komentarzy:

  1. 8 i 14 dla mnie najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jak sukces przed pracą w słoniku? Przecież najpierw jest P... :(
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, racja! Wszystko dlatego, że jest to spolszczony cytat. W anglojęzycznej wersji, gdzie w grę wchodzi "work" i "success" wszystko jest w porządku. Kurcze, nie zwróciłam uwagi, że przecież po polsku wychodzi to inaczej ;).

      Usuń
    2. Haha :) No widzisz jaka jestem spostrzegawcza :D Ale za to nie aż tak bystra, żeby się domyślić, że po angielsku jest inaczej :P Generalnie to fajne te cytaty, podobno mężczyźnie są wzrokowcami, a na kobiety bardziej działają słowa, więc akurat coś dla nas :D

      Usuń
    3. Ten cytat uległ dużej zmianie znaczenia poprzez tłumaczenia. Chodzi o to, że jedynym miejscem gdzie przed wysiłkiem (work) pojawia się sukces, jest słownik. Ponieważ definicje są zapisywane w taki sposób: Sukces - 1. Efekt wysiłku. Podaje tylko przykład oczywiście, ale taki jest pierwotny sens.

      Usuń
    4. w polskim znaczeni to powinno byc ze tylko w slowniku efekty sa przed praca

      Usuń
  3. Wszystkie super. Ja codziennie od 1 listopada rano wyciągam z kubka motywajacego jakiś cytat :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne cytaty! Bardzo motywujące! Zaraz podnoszę dupę i idę organizować sobie naukę na weekend i zaczynam trening!
    Ale mnie zmotywowałaś! DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba w końcu zrobię sobie tablicę z cytatami i zdjęciami motywującymi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te z wykrzyknikami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Jedynym miejscem, w którym sukces (success) pojawia się wcześniej niż praca (work) jest słownik"
    Zamień pracę na wysiłek, nie będzie przetłumaczone dosłownie, ale sens się zachowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    notka mi zdecydowała pomogła właśnie w tym co robie treraz ;) oc zym jest powyższy spam :)) jak dobrze ze tu trafilma ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. "najlepszy czas do działania jest teraz" yeah!

    OdpowiedzUsuń
  10. "Gdy ty nie ćwiczysz, ktoś inny trenuje aby skopać Ci dupę"

    omg. To mnie zmotywowało najbardziej ! Walnę sobie nad biurkiem *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Sav! :D Niektóre sobie zapiszę w pamiętniku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah, 14 mnie rozwaliła! genialna!
    Słowa też potrafią nieźle dać po dupie! <3

    Dodałabym jeszcze: "Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą".
    Chociaż to w zasadzie 15 powiedziana innymi słowami.

    To teraz, żeby na gadaniu się nie skończyło ruszam dupę, żeby trochę pomachać kończynami i się spocić!

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze motywują :) warto mieć taką tablicę z motywacjami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dobrze że tu zajrzałam nie miałam ochoty na ćwiczenia ale te cytaty od razu mnie zmotywowały i lecę ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo motywujące! I bardzo potrzebowałam takiego kopniaka do działania;)

    OdpowiedzUsuń
  16. spisałam sobie wszystkie do mojego kalendarza na inny cen. teraz mam jeden cytat pawlikowskiej i jeden od Ciebie : D

    OdpowiedzUsuń
  17. kto nie próbuje,ten nie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płacz na treningu , śmiej się podczas walki. Najlepsze,przypomina mi się trening na którym wszyscy dziwili się co robię z piłką ;) Dzięki za udostępnienie tych cytatów ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. 10 jest ze mną od zawsze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Jesli wszyscy ludzie mówia, że się nie uda, Ty nie powtarzaj za nimi, tylko mów, że sie uda, a raczej pokaż to. Gra?

      Usuń
    2. 17 trafiła do mnie najbardziej ze wszystkich :-)

      Pozdrawiam i zapraszam do siebie
      http://siostraelwa.blogspot.com/

      Usuń
  21. Jak dla mnie i tak najbardziej motywującymi słowami są: "Granice nie istnieją" niby proste, ale z tym zdaniem idę przez życie i wiem, że mogę osiągnąć wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szukam swojej inspiracji i trafiłem na tę stronę. Bardzo ciekawe cytaty! Polecę też znalezione przeze mnie: najlepsze cytaty motywacyjne, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie jak znaleźć pracę: https://interviewme.pl/blog/najlepsze-cytaty-motywacyjne-top-10

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie, porażka w czymkolwiek jest czymś tymczasowym… Porażka mówi mi po prostu, że zrobiłem coś źle, to jest ścieżka, która prowadzi mnie do sukcesu i prawdy. – Bruce Lee

    OdpowiedzUsuń
  24. Co to za czasy że ludzie szukają inspiracji w internetach. Kiedyś od tego byli przyjaciele.

    OdpowiedzUsuń
  25. Daremna jest ta laska ze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby dlaczego? bo nie rozumiem.

      Usuń
    2. laska dobra dupa, a ty chyba zazdrościsz bo albo takiej nie masz albo takiej nie masz :D
      idx poćwicz !! WORK WORK WORK !!

      Usuń
  26. 12 i 17 moje ulubione :D czy mogłabym ich użyć w poście? :)
    Zapraszam do mnie http://behappyandbeactive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bez problemu :) nie mam na nie wyłączności

      Usuń
  27. Jak mnie opuszcza wena, to lubię czytać cytaty. Dają wiele do myślenia i pozwalają znowu się zmotywować do działania.

    OdpowiedzUsuń
  28. wiele z nich, po remoncie sypialni wypiszę na ścianie.....działają pokrzepiająco

    OdpowiedzUsuń
  29. Padłaś? Powstań popraw koronę i zasuwaj

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakże szybko "nie teraz" staje się "nigdy". Martin Luter King
    To tak odnośnie 20 cytatu,że nie warto niczego odkładać na później.
    Zapraszam do mnie po trochę pozytywnej energii https://www.facebook.com/ZacznijDzisiaj.NieJutro/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...