wtorek, 18 września 2012

Memrise.com - kolejna językowa pomoc online



Główny priorytet to słownictwo. System przyswajania nowych słówek jest bardzo przyjazny. Polega na naprzemiennym czytaniu, słuchaniu, wpisywaniu własnoręcznie i wybieraniu prawidłowej definicji danego słowa. Każde nowe słowo to roślina, która trafia do naszego wirtualnego ogrodu. Rośliny oczywiście trzeba podlewać, by nie zwiędły - podlewanie odbywa się na zasadzie powtórek wcześniej poznanej partii materiału. Angielski nie jest jedyną opcją. Memrise oferuje naukę wszystkich języków, jakie tylko przyjdą nam do głowy.

Moje prywatne wrażenia bardzo pozytywne. Nie spędzam tam jakoś specjalne dużo czasu, ale raz na jakiś czas zaglądam i zawsze czegoś nowego się nauczę właściwie bez wysiłku. 

Z czystym sumieniem mogę polecić!

7 komentarzy:

  1. cieszę się, że Ci się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe :) Zaraz zobaczę co to za cudo ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo nie znałam tej strony... myślę, że szybko to nadrobię. Jestem jej bardzo ciekawa ;) Dam znać za jakiś czas jak wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przeglądam stronę i jestem pod wrażeniem pierwszych paru słówek i sile skojarzeń :) Dzięki za podzielenie się tą informacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona busuu, więc może i to przypadnie mi do gustu?
    Jutro na pewno się tam rozejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za polecenie, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super:) też cześniej nie znałam tej strony:) wypróbuję:) dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...