czwartek, 9 sierpnia 2012

The Hunger Games workout - fit gify

Uwielbiam Igrzyska Śmierci! Zbieram właśnie pieniądze, żeby kupić wszystkie trzy książki na własność, ale to tak na marginesie. Jakiś czas temu trafiłam na tumblr'ze na ciekawy zestaw ćwiczeń inspirowany właśnie Igrzyskami; taki trochę z humorem można byłoby powiedzieć. Od razu mi się spodobał - pewnie głównie przez nawiązanie do Igrzysk, ale jakoś tak się złożyło, że ani razu go nie przetestowałam, a później zupełnie o nim zapomniałam. Dziś przypadkiem wpadłam na niego znowu i postanowiłam tym razem dotrzymać słowa i go wypróbować, a przy okazji podzielić się nim z wami (o ile jeszcze go nie znacie ;).
HUNGER GAMES WORKOUT
Każde ćwiczenie powtarzamy 25 razy po 3 serie.

4 komentarze:

  1. Faktycznie z humorem xD Chyba też kupię książkę i zobaczę, jak ma się do filmu... A ty co o tym myślisz? Dobrze nakręcili film co do książki, czy jak zwykle wiele wątków uciętych?

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahah cudowne gify, zwłaszcza, że jestem wielką fanką HG :) jestem po lekturze całej trylogii i po obejrzeniu pierwszej części filmu.
    Nie wiem jak teraz, ale w empiku mój K. wszystkie 3 książki kupił mi w ładnym boxie za 60zł, więc cena jak za 3 książki IMO dość niska :) Warto sprawdzić, pomimo, że to już z 6miesięcy temu było.. może na empik online promołszyn nadal jest?

    Florence Black - sporo jest ucięte, polecam przeczytanie książek, lepiej sobie wszystko wyobrazić niż opierać się na wyobraźni reżysera :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah, ale mnie te gify rozbawiły :D Niesamowity wyraz twarzy. Aż musze nastepnym razem poobserwować siebie... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajnie to wygląda, na pewno poprawia humor (mina dziewczyny na pierwszym gifie - bezcenna!) ;)

    Ja kiedyś widziałam w tv aerobik inspirowany kung fu i było to coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...