sobota, 11 sierpnia 2012

Przepis na placki z serka wiejskiego

Inspiracja pochodzi z przepisu znalezionego w internecie. Nie jest on więc mojego autorstwa. Niemniej polecam, bo placki były naprawdę dobre! Na śniadanie w sam raz :).

Składniki:
jajko
serek wiejski (ok. trzech łyżek)
mąka (płaska łyżka)
otręby (płaska łyżka)
proszek do pieczenia (płaska łyżeczka)
cynamon
cukier lub słodzik


1. Wymieszać wszystkie składniki, posłodzić (słodzę niecałą płaską łyżeczkę cukru)
2. Poczekać kilka minut aż otręby napęcznieją (ja czekam 15 min)
3. Smażyć na teflonowej patelni

Łatwe i przyjemne. Według moich obliczeń wychodzi ok. 300 kalorii na porcję taką, jak na zdjęciu (same placki). Dodatki zależą od nas samych. Najlepiej jakby były to jakieś owoce. Ja wczoraj moje placki podałam z musem bananowym, czyli po prostu z rozgniecionym bananem. Pycha!

6 komentarzy:

  1. O matko! Świetny przepis ;) Jutro na pewno spróbuję, szykuje się smakowite śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 300 kcal + dodatki to akurat na śniadanie. Ciekawa jestem, jak to smakuje... ^,^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Ciekawa jestem, jak to może smakować, nigdy nie robiłam placków z serkiem wiejskim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam placuszki z serka. :) Często mi się rozpadają, jednak fakt faktem, nie próbowałam Twojego przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie placuszki, sama sobie robię od czasu do czasu na śniadanie lub kolację :) Czasami zamiast serka wiejskiego daję jogurt owocowy i też jest super.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...